27 april 2007

När blev vintern till högsommar?

Jag hänger inte riktigt med. Nyss låg det snö i norrsluttningarna, men igår var det högsommarvarmt ute. När klockan var 22.00 var det fortfarande över 20 grader varmt ute. Är det verkligen bara april?!

Efter jobbet igår tog jag kameran över axeln och maken i handen och gick ut i solen. Av någon outgrundlig anledning hamnade vi på favoritfiket. Jag vet ingen bättre slags stressreducering än att sitta där med en latte och något gott att äta och lyssna på fågelsången och småprata!


Deras bullar är underbart goda och de finska pinnarna så stora att man lätt kan dela på en.

Till och med ett Knytt, med en efterhängsen förkylning, orkade promenera lite efter den stärkande fikan!


Magnolian blommar!




Och på marken blommade andra saker.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej! Jag kom inte ihåg lösenordet för min gamla sida. jag gjorde en ny istället. En mer anonym än den förra... fast jag är sur för att jag inte lyckas lägga ut bilder. Visst, jag följer alla direktiv men det funkar ändå inte. Jag antar att du länkar från ditt vanliga ställe och inte detta "Hello"?? Hur som helst, min nya plats är http://shelleyan.blogspot.com/
Hälsa gärna på! Även om jag här kommer att lägga ut bara en viss sorts texter.

Anonym sa...
Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.